Σε τροχιά υλοποίησης εισέρχεται ένα σημαντικό έργο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας και κτηνιατρικής φροντίδας στην Εορδαία, μετά την υπογραφή της σύμβασης για τη διαμόρφωση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στο ισόγειο του Διοικητηρίου Πτολεμαΐδας.
Τη σύμβαση υπέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κοζάνης, Κωνσταντίνος Βύζας, με τον ανάδοχο του έργου, παρουσία του Διευθυντή της 7ης και 11ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας, Μιχάλη Τσοβίλη, και του υπευθύνου του Τομέα ΕΚΑΒ Πτολεμαΐδας, Χρήστου Χατζή.
Με την ολοκλήρωση των εργασιών, το ισόγειο του Διοικητηρίου θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο και πλήρως λειτουργικό χώρο, όπου θα στεγαστούν ο Τομέας ΕΚΑΒ Πτολεμαΐδας και το Κτηνιατρικό Γραφείο Εορδαίας. Η παρέμβαση αναμένεται να βελτιώσει τις συνθήκες εργασίας του προσωπικού και να ενισχύσει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
Το έργο προβλέπει τη δημιουργία δύο ανεξάρτητων λειτουργικών χώρων συνολικής επιφάνειας άνω των 175 τετραγωνικών μέτρων. Οι παρεμβάσεις περιλαμβάνουν καθαιρέσεις, εσωτερικές διαρρυθμίσεις, κατασκευή χώρων υγιεινής και κουζίνας, χρωματισμούς, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, καθώς και την τοποθέτηση σύγχρονων συστημάτων θέρμανσης, κλιματισμού και εξαερισμού.
Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 135.000 ευρώ και καλύπτεται από τον τακτικό προϋπολογισμό της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Ανάδοχος αναδείχθηκε, μετά τη διαγωνιστική διαδικασία, ο Πολιτικός Μηχανικός Ε.Δ.Ε. Αλκιβιάδης Διανέλης, με μέση έκπτωση 30,18%, ενώ το συμβατικό τίμημα διαμορφώθηκε στα 94.573,45 ευρώ με ΦΠΑ.
Η διάρκεια υλοποίησης έχει οριστεί στους οκτώ μήνες, με το έργο να αποτελεί ακόμη μία παρέμβαση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για την αναβάθμιση των δημόσιων υποδομών και την ενίσχυση υπηρεσιών που εξυπηρετούν καθημερινά τους πολίτες.
Κώστας Βάνης
Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr