Η δεύτερη εκπαιδευτική δράση για τους εργαζόμενους των υπηρεσιών του Δήμου Εορδαίας πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας του Δήμου με τον Κόμβο Ψηφιακής Καινοτομίας Δυτικής Μακεδονίας (SYNERGiNN EDIH), συνεχίζοντας τον κύκλο επιμορφωτικών πρωτοβουλιών που στοχεύουν στην ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων του προσωπικού.
Η θεματική της εκπαίδευσης επικεντρώθηκε στα εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης και στις σύγχρονες ψηφιακές εφαρμογές, οι οποίες μπορούν να υποστηρίξουν την καθημερινή εργασία των υπαλλήλων και να συμβάλουν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών που παρέχονται προς τους πολίτες.
Την εκπαίδευση υλοποίησε ο επιστημονικός συνεργάτης του ΕΚΕΤΑ, Αναστάσιος Τσίμπλινας, σε συνεργασία με την Αντιδημαρχία Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Καινοτομίας και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.
Βασικός στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των εργαζομένων με τις νέες τεχνολογίες και η ανάπτυξη δεξιοτήτων που μπορούν να αξιοποιηθούν στην καθημερινή λειτουργία των δημοτικών υπηρεσιών, ενισχύοντας την αποτελεσματικότητα και την παραγωγικότητά τους.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται σε ένα ευρύτερο πρόγραμμα επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού του Δήμου Εορδαίας, με σκοπό τη συνεχή αναβάθμιση των γνώσεων και των ικανοτήτων των εργαζομένων, καθώς και την υποστήριξη της ψηφιακής μετάβασης της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Γιώργος Κραστάνας
Πηγή: Συντακτική ομάδα PtolemaidaNews.gr