Δύο φίλοι περπατάνε και ο ένας ρωτάει τον άλλο... ρε φίλε γιατί περπατάς έτσι ''μονόπατα'', για να του απαντήσει ο άλλος πως του πονάει ο πισινός από χτες το βράδυ. Τότε τον ξαναρωτάει ο φίλος να μάθει τον λόγο πιο εξειδικευμένα το γιατί, δηλαδή.
Τότε ο άλλος του απαντάει πως εχτές το βράδυ... εκεί που περπατούσε κλώτσησε κατά λάθος ένα μπουκάλι, με αποτέλεσμα να ανοίξει η τάπα και να απελευθερωθεί ένα Τζίνι, τότε το Τζίνι για να του ανταποδώσει το καλό που του έκανε και απελευθερώθηκε από την ''φυλακή'' του, του λέει ζήτα με να σου κάνω ότι χάρη θέλεις, τότε ο αφελής απάντησε στο Τζίνι προφανώς βιαζόμενος - για να φύγει .....γ@μησε με βραδιάτικα με τις μ@λ@κίες σου... την συνέχεια σας την αφήνουμε να την σκεφτείτε εσείς!!!!!!!
Για αυτό λοιπόν προσοχή στα Τζίνια!!!!!
Κώστας Βάνης
Πηγή: εφημερίδα Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ