Έχουν αποθρασυνθεί πολύ αυτοί οι Σκοπιανοί αφού όταν βρίσκουν ευκαιρία προκαλούν και μάλιστα εντός της Ελλάδας. Χαρακτηριστικό φαινόμενο υπήρξε το γεγονός πριν λίγες ημέρες στο πανηγύρι στη Μελίτη Φλωρίνης στον εορτασμό του προφήτη Ηλία. Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, παρευρέθηκε ο Igor Zdravkovski, στέλεχος του ακροδεξιού κόμματος VMRO-DPMNE ο οποίος τόνισε σε σχετικό βίντεό του ότι η συγκεκριμένη ημερομηνία σηματοδοτεί τους εορτασμούς για την επέτειο της εξέγερσης του ΙΛΙΝΤΕΝ το 1903 στη Μακεδονία του Αιγαίου όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, μοιράζοντας τα χρόνια του πολλά σε όλους τους Μακεδόνες όπου και αν βρίσκονται. Νωρίτερα, φιλοσκοπιανοί σηκώσανε σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας στο Ξινό Νερό.
Τι κάνει το ελληνικό κράτος;; Ως πότε θα ανεχόμαστε αυτού του είδους τις προκλήσεις που τορπιλίζουν τη επαίσχυντη συμφωνία των Πρεσπών που υπέγραψε ο Τσίπρας;
Μήπως είναι καιρός πλέον εξαιτίας αυτών των γεγονότων και άλλων ανάλογων προκλήσεων από τους Σκοπιανούς να καταγγείλουμε την απαράδεκτη συμφωνία;
Κώστας Βάνης
Πηγή: εφημεριδα Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ
